vrijdag 22 mei 2009

Het lijkt een beetje rustig.

PICT0006 PICT0001 PICT0002 PICT0004 PICT0003

Het lijkt een beetje stil hier maar dat is maar schijn. In huize Rosabeer zijn de voorbereidingen voor het verbouwen van de badkamer/douche in volle gang. Ons huis begint nu aardig op de opslagplaats van een aannemer/instalatiebedrijf/tegelzetter te lijken. Alle, belangrijke, benodigheden zijn binnen. Volgende week (1 juni) gaat het grote verbouwen beginnen. Medelijden hoeven jullie niet te hebben, want terwijl er hier verbouwd wordt gaan wij op vakantie. Zoon, eigen timmer en onderhoudsbedrijf, en schoonzoon voor de instalatie gaan de verbouwing samen met een tegelzetter doen. Dat is lekker vertrouwd, en vandaar dat wij het wel aandurven om tijdens de verbouwing op vakantie te gaan.

PICT0009-1  PICT0010-1 En dat is natuurlijk niet alles waar ik mee bezig ben. Twee berentweelingen staan te wachten om aangekleed te worden.

PICT0016 Er is een nieuwe beer (nog zonder naam) waarvan je meer foto's kunt bekijken op mijn andere blog Rosabears.

banner

En het tuinleven gaat natuurlijk ook gewoon door. Op mijn blog RosesFruitandMore lees je over de vorderingen van ons nieuwe stukje grond.

1 opmerking:

  1. Spannend een verbouwing! Dat worden vast heerlijk interessante berichtjes en een uigelezen kans om je weer eens lekker uit te leven met nieuwe decoratie ideetjes. Ik verheug me er nu al op.
    Groetjes en een fijne week.

    BeantwoordenVerwijderen