maandag 23 mei 2011

Toile de Jouy.


Al een poosje stond ie op mijn lijstje "dat wil ik nog maken". En waarschijnlijk hebben jullie ze ook al regelmatig langs zien komen of heb je hem al weer opgeruimd.
Ik had nog een lap Toile de Jouy stof liggen. Ooit gekocht op een stoffenmarkt voor maar
€ 2,00 per meter. Dat zijn nog eens leuke prijsjes.
En nu dan verwerkt in een memo,mood of prikbord.


Ik had nog een mooie bijpassende kleur oud satijn lint in mijn voorraad en ook de knopendoos kwam op tafel.
Ik kan weer wat van mijn lijstje "dat wil ik maken" afschrappen.


Oude ansichtkaarten, een servet met gehaakt randje, oude zijden bloementjes (millinery, werden gebruikt bij het maken van hoeden en corsages) en een kitsch broche.


1 opmerking:

  1. wow supermooi!!
    ích wünsche ein schönes un sonniges Wochenende
    lieve groetjes
    Astrid

    BeantwoordenVerwijderen