zaterdag 7 november 2015

Een kleintje beetje kerst...........




November !
Een maand van plannen maken voor de decembermaand.
Een maand met regen, wind maar ook zon.
Een maand waarin je meer in huis leeft.
Een maand van cocoonen.
Een maand van lekker knus, warme chocolademelk, een goed boek, een handwerkje.



Vorig jaar plaatste ik ze al op mijn blog.
En ze waren een groot succes.
Mijn gehaakte kerstballen.
Nu is de ! tijd om ze te haken.
Nog geen inpak, recepten, boodschappen, wie nodigen we uit stress.
Zou je ze dit jaar echt willen gaan haken ?
By the way, ze zijn niet moeilijk maar wel heel leuk.
Ga naar mijn Facebookpagina https://www.facebook.com/rosabears/?ref=bookmarks en stuur een pb, of stuur me een mail rosabears@live.nl
En je krijgt het patroon, in pdf in, je mailbox.
































Geen opmerkingen:

Een reactie posten