dinsdag 16 september 2008

F.O.T.W.

Niet veel tijd om een er een lang verhaal van te maken, maar ik wilde toch wel weer even meedoen aan de Findings of the week van Elly. Ik heb weer een paar leuke vondsten bij de kringloop vandaan gehaald.

Not much time to make a long story this time but I want to show you my findings of the week.

I found a couple of nice things in the thrift store.

Als eerste deze grote (40 cm.) stolp met taartplateau, voorlopig zit broer konijn er even onder de styling komt later.


First of all this large cloche, brother rabbit is sitting under it the styling becomes later.


En ik vond ook nog dit rieten dienblad en de 3 neptaartjes.


And I also found this tray and 3 cakes.


2 opmerkingen:

  1. Leuke dingen heb je gevonden zeg, ziet er gezellig uit zo. xxxWendy.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee dat ziet er mooi uit, en weer zo prachtig gedocoreerd, ja, kringloop kijken is ook ene hobby van mij, maar dat decoreren moet ik nog leren, fijn weekend, doeggg, ohja, ben via thea hier komen kijken, groetjes van jeany

    BeantwoordenVerwijderen