zondag 7 september 2008

F.O.T.W.

Elly van My Everyday Things heeft de "findings off the week"post bedacht en aangezien ik toch bijna iedere week wel probeer om even bij de kringloop langs te gaan lijkt het me een goede reden om ook mijn weekvondsten te laten zien.Het was deze week een wat karige week maar toch nog een paar leuke vondsten gedaan.Allereerst een glazen stopfles, daar kun je er geen genoeg van hebben vind ikzelf.Het staat leuken opgeruimd en je ziet in 1 oogopslag waar je iets gelaten hebt. Bij onze kringloop betaal ik tussen de 40 eurocent en 1,50 euro al naar gelang de grote van de pot.
Elly from My Everyday Things has made some post about her "findings off the week". I found it an great idea and I will show my findings off the week also this sunday and I hope many more sunday's. First I found a pot for my lace, buttons and other hobby material.


Een leuk blikje met een romantische afbeelding.

A nice tin with a romantic picture.


En een blikje met roosjes.


And a tin with roses.



Ze staan voorlopig gezamelijk op mijn (ook van de kringloop) dienblad op de tafel in mijn hobbykamer.


I put them on the tray (also from the thriftshop) in my hobbyroom.



En deze rood/witte suikerpot past weer leuk bij mijn andere rode servies, hoewel ik persoonlijk het wit iets te wit vond heb ik hem toch maar meegenomen.

And this red/white sugar-bowl.


De kringloop winkel bij ons in de buurt is op dit moment zeer negatief in het nieuws, de regionale krant staat er vol mee. Er is een "klokkenluider"geweest die aan het licht heeft gebracht dat er onder het personeel heel veel gestolen en verhandelt word zonder dat de gebrachte spullen ooit ook maar de kringloop winkel van binnen zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten