woensdag 17 december 2008

Welkom in ons kersthuis.

Niet veel tekst vandaag maar de foto's van ons huis in kerstsfeer spreken voor zich.


Today not much text, but foto's of our house in Christmas atmospher speak for itself.



Ik heb inmiddels al een behoorlijke verzameling van oude kerstversiering en aangezien de boom al aardig vol hangt vond ik dit ook wel een leuke oplossing. In deze stolp de gekleurde kerstballen.



In de andere stolp de zilverkleurige kerstballen.










Dit theekastje staat in de hal, het rendier en het blikje met de roosje afbeelding vond ik vorige week nog in de kringloopwinkel.
Op speciaal verzoek van LiLi M. een duidelijker foto van het blikje.

De krans op de voordeur heb ik vorige week gemaakt. Ik probeer samen met mijn vriendin af en toe eens een knutselavond/ochtend te plannen. Ik moet alleen bekennen dat er dit keer niet veel inspiratie was. Dus heb ik het dit keer eenvoudig gehouden.









Hoekje in de keuken.





Deze kransen heb ik (samen met dezelfde vriendin als van de voordeurkrans) vorig jaar gemaakt. Nu weer eens anders gedecoreerd zijn ze nog net zo leuk.



Kerstballentjes, nepbonbons een vogeltje en een geruit lintje meer is er niet nodig voor een sfeervol plaatje.


Mijn verzameling glazen kerstballen heb ik aan de wildkroon gehangen.




Mijn 't Molentje servies in kerstsfeer.









De guirlande in de keuken boven het vouwgordijn geeft een echt kerstsfeertje.







Glaswerk schittert zo mooi in het licht van de kerstlampjes.









Op de schouw een kerstblik, de beeldjes een glazen kerstbal en hart en een krans.









En nog wat bruin-oranje kerstballen in het toilet.

7 opmerkingen:

  1. Het ziet er super gezellig uit !
    Groetjes Rini

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je geweldige kerstversieringen. Ik heb met bewondering naar al je mooie toepassingen gekeken. Een warm en inspirerend log!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Marja!
    So LOVELY photos:)
    I wish You and your family too a very Merry Christmas!
    Greetings from cold but not snowy (South)Finland. I wish that we could have a white christmas but looks like it`s going to be black, not funny:)
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Marja! What gorgeous decorations!
    Your home is the triumph of Christmas atmosphere! I love your glass cloches with the balls!
    Fantastic! Have a nice week before Xmas!!!
    hugs,
    Vale

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oooooo Marja, je bent weer helemaal terug!! Wat een prachtige foto's en wat een mooie versieringen!! Complimenten..helemaal leuk!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een supermooie en gezellige kerstversieringen. Die vogeltjes op foto 10+11 heb ik ook, leuk zijn ze hé!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow je hebt volgens mij een prachtig kerst huis. al die moie hoekjes, die stolpen vol met oude kerst versiering en de rode accenten in je keuken. Heel sfeervol alemaal, wens je dan ook alle goeds in je mooie kersthuis.
    liefs, dees

    BeantwoordenVerwijderen