maandag 24 augustus 2009

Terug naar het gewone leven./Back to real life.

Hallo blogvriendinnen, wij zijn weer, heelhuids, terug van een heerlijke vakantie in Frankrijk. Vandaag nog even geen verhalen want mijn computer was tot gisteravond laat zelf nog met vakantie, het ..............kreng weigerde om een internetverbinding te maken. Maar het is me toch gelukt om hem na veel smeekbeden en wat gerommel met allerlei, op onverklaarbare wiijze aangebrachte veranderingen (lees: ik heb iets aangeklikt waar ik gewoon vanaf moest blijven) weer aan de praat te krijgen.
Ik hoop weer snel een post te plaatsen en bij een ieder van jullie op bezoek te komen. Voor iedereen een fijne week in het "weer terug naar de regelmaat" leventje.
Hi blogfriends, we are back from France were we had a great vacation. I have no time for a long post because my computer wont start up untill yesterday evening late. Sometimes I do things whit this computer, push on buttons what I better can not do. It seems that I have chanced something so the computer will make no connection with the World Wide Web. But I solved the problem and know I can visit all of your blogs and leave some comments on it.
But not today, I have to go to my work and hope to see/read you all soon.
Have a nice week.

2 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat je zo genoten hebt van je vakantie Marja, en wat fijn dat je weer even iets laat horen. Ben heel benieuwd naar jullie foto's en belevenissen.

    lieve groet
    Brigitta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. welsome home! how nice to go to france! I hope you had a lovely time!
    hugs
    vivian

    BeantwoordenVerwijderen