woensdag 29 juli 2009

Update



Twee weken geleden alweer mijn laatste post hier op Rosabeer. En we zijn niet eens op vakantie geweest. Gewoon geen tijd !!!!! Maar dat betekend niet dat er in huize Rosabeer stilgezeten word. Ik ben druk bezig om mijn hobbykamer/atelier aan te passen, voor het geven van de berencursussen. Er moesten nog wat dingen veranderen en daar zijn we druk mee in de weer. Ik heb deze week ook nog de kringloopwinkel bezocht omdat ik op zoek was naar rieten koffertjes. Prima stapelbare opbergmogelijkheid zag ik op de blog van Lidwien en opbergruimte kun je nooit genoeg hebben. Ik vond er drie, het begin van een stapel.
En ook vond ik deze (rieten) hocker. Welke ik van een stofje heb voorzien. Ben is even flink in de weer geweest met tacker en nietjes en dit is het resultaat.








Dat je druk bent met van alles en nog wat betekend wel dat ik te weinig bij jullie langs ben geweest en veels te weinig reactie's heb achtergelaten. Maar ik kom snel weer langs en ga op mijn gemak proberen om alles bij te lezen (alhoewel ik denk dat dat niet helemaal gaat lukken) en weer reactie's te plaatsen.







Verder waren we druk met nog iets heel anders maar daarover later meer.

3 opmerkingen:

  1. Wat is die hocker leuk geworden en zo schattig met dat roze serviesje.
    Fijn weer iets van je te lezen :-)

    Liefs
    Brigitta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hocker is echt prachtig geworden, leuk stofje zit erop.
    Ben benieuwd waar jullie mee bezig zijn al spreken de foto's voor zich.
    Fijn weekend, groetjes Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sounds like your summer is a busy one, hope it's going well!!! I love your red china by the way!!!!
    Hugs,
    Margaret B

    BeantwoordenVerwijderen