dinsdag 7 april 2009

Outdoor Wednesday



Its Outdoor Wednesday again. And althought I have been outdoor a lot this week I haven't taken a lot of pictures. We have been working in our new garden. A lot of work, my back hearts and I have muscles where I never thought I have them. But it feels so good.



Het is weer Outdoor Wednesday. En hoewel we de afgelopen week heelveel buiten zijn geweest en prachtig weer hebben gehad zijn er nog niet veel foto's. We hebben heel hard gewerkt in onze nieuwe tuin. Heelveel werk, mijn rug doet zeer en ik heb gemerkt dat ik spieren heb waarvan ik het bestaan niet wist.


Dit is het dan ons nieuwe plekje. Ja ik weet het, krijg je hier nou zo'n goed gevoel van hoor ik jullie denken. Maar voor mij heeft dit stukje (bijna) kale grond de doorslag gegeven om mijn andere tuin op te geven en hier opnieuw te beginnen.


Het geraamte van de tuin is Buxus.



Nu lijkt het natuurlijk net alsof H. alleen het werk doet maar dat is echt niet zo. Er moet natuurlijk ook eerst iemand zijn die het plan bedenkt voor je eraan kunt beginnen. (lol) En dat kun je wel aan moi overlaten. Er zijn weer heelwat tuinboeken ingekeken, plattegrondjes getekend en net zo makkelijk weer gewijzigd. Maar de basis is er. Ik denk dat we tot nu toe zo'n 500 buxusstruikjes hebben gerooid en weer geplant. Met als resultaat een vakkentuin a la Versailles.

Deze twee kassen horen ook bij ons nieuwe bezit. De eerste slaplantjes, tomaten, andijvie en courgette zijn geplant. Nu maar wachten op de eerste oogst.




Wordt vervolgt.

3 opmerkingen:

  1. looks like hard work, but worth it!

    happy outdoor wednesday

    Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tsjonge, wat een grote tuin! Dat wordt heel mooi, dat weet ik echt zeker! Heerlijk he, zo werken in de tuin, ik heb altijd het gevoel dat ik heel gezond bezig ben geweest als alle zo'n pijn doet...
    Die serviesdelen zijn echt super hoor! Wat geweldig dat je het van de kringloop zelf hoorde, echt heel bijzonder..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I enjoyed seeing your garden preparations. It is hard work now but later you rest and enjoy.

    Kathy b

    BeantwoordenVerwijderen