maandag 6 april 2009

Servies en de voordelen van het bloggen.



Een blog (of twee) beheren betekend heelveel leuke mensen leren kennen, aardige en motiverende reactie's krijgen, over de hele wereld binnen kijken en geinspireerd raken door al die geweldige creativiteit van mijn mede-blogsters. En dan krijg je ook nog een bericht in je postvak, van een kringloopwinkel, welke delen van het servies 't Molentje hebben binnen gekregen. Ze waren aan het Googlen geweest en kwamen bij het zoeken op 't Molentje, op mijn blog terecht. En waren zo attent om mij een berichtje te sturen of ik interesse had en het servies wilde kopen. Natuurlijk had ik belangstelling en de volgende dag heb ik het servies, een bananendoos vol, daar dan ook opgehaald. Zo heb ik mijn servies weer kunnen aanvullen met borden, een slaschaal, platte schalen en een sauskom. En met de delen van het servies welke ik al voldoende had heb ik iemand anders weer een plezier kunnen doen.
Ik wil de mensen van de kringloopwinkel bedanken voor de moeite die ze genomen hebben om mijn servies weer een stukje completer te maken.













2 opmerkingen:

  1. Dat is leuk!!!!!!!
    dat je zo toch aan servies kan komen ,ik vind het een super actie!!!
    en nou weer lekker genieten van je nieuwe aanwinsten!!!

    fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super dat mensen die moeite nemen om dit voor iemand te doen.
    Ze hebben echt iemand blij gemaakt.
    Ik vind je servies echt super...
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen