zondag 21 februari 2010

Het wordt een roze lente.


Lievelings kleur(en) iedereen heeft er wel een mening over.
Op dit moment zijn het vooral de Jeanne D'arc living kleuren in.
Nou ja kleuren ???? Het draait hier vooral om witten, grijzen en zwarten.
Prachig het tijdschrift, de plaatjes en foto's die ik bij anderen zie van de Jeanne D'arc interieurs. Maar niet voor mij ik hou van
Kleur.


Van kleurige kleuren wordt ik blij. En dit boeketje maakt mij blij. Prachtig toch deze ranonkeltjes in roze tinten met een beetje wit.


Dit is 1 van de kleine dingen waar ik van kan genieten. Een plaatje op zich.
Bloemen horen in huis maar zeer zeker ook buiten en ik kan me al weer verheugen op een nieuw tuinjaar.
Wat gaan we zaaien en planten ?
1 ding weet ik zeker roze bloemen daar komen er veel van.

Dit vrolijke boeketje heb ik geschikt in een antieke rozensteker. Een cadeautje van mijn vriendin.
Zij vindt steeds weer iets anders rozigs voor mij.

Waar wordt jij blij van ???

3 opmerkingen:

  1. nou das heel eenvoudig, van dit hier, daar word ik blij van, wat een plaatjes meid. Mooi. en ik word blij van ons sjuulke, die kan iedere keer me aan het lachen brengen, en de zonnnnnnnnnnnnnnn. :)) Lieve groetjes van mie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben eigelijk ook meer van de naturellen en grijzen, maar ik merk de laatste tijd meer en meer dat ik ga voor kleur, zachte pastel en poedertinten vind ik heel erg mooi. Je foto's van de mooie bloemen zijn prachtig, dat is genieten en ook je banner vind ik prachtig. Ik word blij van de blijheid van de mensen om mij heen en zeker van de prachtige seizoenen.
    Fijne week.

    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Danke, für deine traumhaft schönen Bilder! Ich liebe dies Farben !
    Ein wunderschöner Strauß!

    Renate

    BeantwoordenVerwijderen